piątek, 9 listopada 2012

Witam w Literackim Zakątku:-)

Witam wszystkich bardzo serdecznie w moim Literackim Zakątku:-)

Od dawna chodził mi po głowie pomysł założenia bloga na temat czytanych przeze mnie książek. To jedna z moich pasji, która towarzyszy mi od najmłodszych lat. Wielokrotnie zdawałam sobie sprawę, jak ulotne są moje wrażenia i refleksje po przeczytaniu lektury. Chciałabym długo pamiętać co czułam i myślałam w trakcie czytania. Stąd pomysł tego bloga. Nie chciałabym ograniczać się do "suchych" recenzji, moim marzeniem jest stworzenie Literackiego Zakątka, gdzie moglibyśmy wymienić myśli i refleksje, siedząc w wygodnym fotelu  z kubkiem ulubionej herbaty i  porozmawiać o ulubionych bohaterach i autorach. Jeżeli tak jak ja, kochacie powieści a w szczególności angielskie z epoki wiktoriańskiej, XIX-wieczne rosyjskie, ale również współczesne polskie to myślę, że znajdziemy wiele wspólnych tematów:-) Nie oznacza to,że tylko taka literatura będzie się tutaj pojawiać:-) Tego możecie być pewni. Chciałabym w miarę moich możliwości, pokazywać Wam ciekawe miejsca związane z literaturą, zapraszać na wydarzenia kulturalne itd...To tutaj także pojawią się moje refleksje na temat pisania rozprawy doktorskiej i samych studiów, które dostarczają mi wielkiej radości:-) Będzie mi miło, jeśli czytelnicy Mojego miejsca na ziemi zagoszczą w Literackim Zakątku:-) Zapraszam!

                           Już w ten weekend zapraszam na pierwszą recenzję:-)

29 komentarzy:

  1. jestem i z niecierpliwością czekam na pierwszą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością ;) buziam

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo a to Ci nowina!ja też czekam na ciekawe propozycje książkowe i nie tylko;)tylko czasu brak ale nadrobięna emeryturze!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł, pisz, pisz, poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się rozgoszczę, czekam na pierwszą recenzję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł, może znajdę jakąś propozycję dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zraziłam się do Twoich ulubionych powieści z epoki wiktoriańskiej i XIX-wiecznych rosyjskich po meeeeega nudnych ćwiczeniach na polonistyce. Niestety im dalej w las nie było lepiej, bo resztki zapału do czytania powieści z tego okresu, zostały zabite na anglistyce, na której przyszło mi kolejny raz wałkować to samo. Na samą myśl o George Eliot zaczynam ziewać,a Thackeray sprawia, że zaczynają mi się pocić ręce- trauma moja Kochana ;) Ale wiem, że kiedyś do nich powrócę. Ale czytać uwielbiam, jestem uzależniona od książek i z chęcią podpatrzę, co fajnego polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie musiałam ich czytać w szkole:-) Mam swoje typy, pewnie pojawią się na blogu:-) Postaram się, żeby dla każdego znalazło się coś miłego:-) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Olu, z największą przyjemnością :) Zaparzyłam już sobie kawę zbożową z korzennymi przyprawami, a na spodeczku rogal świętomarciński. Jestem zatem gotowa na pierwszą recenzję! :)
    PS. Im dłużej jestem Twoim wirtualnym gościem, tym bardziej jestem przekonana, że mamy ze sobą bardzo wiele wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz pyszności:-) idealne do lektury:-)
      Cieszę się, że mamy wiele wspólnego, wydaje mi się, że jesteś jedną z niewielu osób, które potrafią celebrować życie!pozdrawiam!

      Usuń
  9. W Twoim wydaniu recenzje na pewno zaciekawią wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada sie bardzo ciekawie, Olu. Czekam na pierwsze wpisy i zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Olu!
    Oja ale się cieszę. Będę stałym bywalcem-czytalcem! I już nie mogę się doczekać pierwszego wpisu!
    A grafika po prostu MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro o czytaniu, to się melduję :D Kocham druk od wczesnego dzieciństwa, prywatnie i służbowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i brawo, gratuluje. Ja zaczytuje się czasami "na zabój", ale coraz częściej już po kliku stronach książki dopada mnie rezygnacja....nuda, nuda, nuda. Bardzo chętnie będę obserwować Zakątek ( bardzo mi się miło kojarzy nazwa - fotel, kapcie, cisza, ciepło i ciekawa lektura). Cieszę się też z tego, że bedzie Cię więcej - blog, drugi blog, decoria, Moje mieszkanie ( mam, gratulacje). Trzymam kciuki, a polecić mogę to co ostatnio bardzo mnie otrzeźwiło i pokazało, że pozory mylą Barbara Brylska w najtrudniejszej roli- Barbary Rybałtowskiej. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję!!Właśnie tak bym chciała, żeby kojarzył się właśnie Zakątek:-)
      Pozdrawiam i mam nadzieję,że moje propozycję, będą ok:-)

      Usuń
  14. Super pomysl, ja czekan na pierwsza recenzje :)
    usciski Olu

    OdpowiedzUsuń
  15. No to się rozgoszczę w twoim zakątku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. z miłą chęcią bedę tu zaglądała , bo kocham czytać książki
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm, zainteresowania podobne, więc z pewnością często będę tu gościć. I z niecierpliwością czekam na pierwszą recenzję :)! Pozdrawiam ciepło. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może zainteresuje Cię i resztę oglądaczy taka mała akcja wymieniaczy książek. Polecam:http://www.facebook.com/events/493255824041159/

    Co to jest Zamieniada?
    To spotkanie dla 12 osób, na którym możesz oddać swoje przeczytane książki (beletrystyka) i wrócić z nowymi książkami do przeczytania:)

    Dlaczego warto przyjść?
    Możesz wymienić swoje książki na inne. Spędzić przyjemnie i pożytecznie czas. Poznać nowych ludzi.

    Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w Zamieniadzie?
    1. Wybrać 3 swoje książki, które chcesz oddać w dobre ręce.
    2. Zapoznać się z zasadami ( wysyłamy na podany adres mailowy)
    3. Wysłać mail na adres zamieniada2012@wp.pl z potwierdzeniem swojej obecności.
    4. Przesłać tytuły książek i ich autora do dn. 16 listopada na adres mailowy: zamieniada2012@wp.pl

    KONTAKT: zamieniada2012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, zapomniałam dodać że to raczej spotkanie dla osób z okolic Bydgoszczy, Torunia i Inowrocławia. Ale pewnie można się dogadać co do listownej wymianki.

      Usuń
    2. Ciekawa inicjatywa:-) muszę się jej bliżej przyjrzeć!pozdrawiam!

      Usuń
  19. Podoba mi się w Twoim Literackim Zakątku, jest bardzo miło i przytulnie. Wymienione przez Ciebie rodzaje literatury należą także do moich ulubionych, najbardziej jednak fascynuje mnie literatura amerykańska, ponieważ jest bardzo różnorodna, bogata i wyjątkowo interesująca. Jeżeli pozwolisz będę od czasu do czasu wpadał na pogaduszki o literaturze i nie tylko, lubię kawę, może być bez cukru i śmietanki:)). Zapowiada się bardzo ciekawy blog, tylko tak dalej. Życzę Ci samych ciekawych książek do zrecenzowania i przede wszystkim wytrwałości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i cieszę się,że będziesz do mnie zaglądał:-) Zapraszam!
      Mówisz literatura amerykańska? z którego okresu? Ja lubię współczesną.
      Zapraszam w takim razie na mała czarną i chętnie odwiedzę Twój blog:-)
      pozdrawiam!

      Usuń
  20. Fajny pomysł.Podoba mi się,bo lubię czytać.

    OdpowiedzUsuń
  21. To coś w sam raz dla mnie:)Bardzo się ucieszyłam Olu z takiej wiadomości:)

    OdpowiedzUsuń